Cevap basit –  gelen bağlantı, arama sıralamanıza zarar veremez . Bu kesin olarak nasıl bilinir? Birincisi, eğer gelenler sıralamanızı bozarsa, rakipleriniz sitenize bağlantı çiftliklerinden sürekli olarak bağlanırdı. Böyle bir senaryo senin kontrolün dışında. Bu nedenle, Google, sitenizden gelen herhangi bir bağlantı için sitenizi cezalandıramaz.

Öte yandan, gayri meşru dış bağlantı için cezalandırılabilir. Gölgeli veya etik olmayan arama uygulamalarında yer alabilecek herhangi bir web sitesine veya sitelere bağlantı vermemeniz şiddetle tavsiye edilir. Bunu yapmak Google tarafından kara listeye alınmaya başlayabilir ve sonuçta SEO stratejinizi mahvedebilir. Bu durumu her ne pahasına olursa olsun uzaklaştırın ve tüm harici bağlantıların güvenilir ve güvenilir kaynaklara işaret ettiğinden emin olun.

Çalışma hayatımın büyük bir kısmı için internet endüstrisinde yer aldığım için, çoğunlukla müşteri tasarım araştırması için internet ve web sitelerini araştırırken, internette gezinirken, aynı zamanda ara sıra kişisel kullanım için çok zaman harcadım. En çok hayal kırıklığı yaratabildiğim tek şey, web sitesi oluşturma ve bu amaca yönelik düşüncenin eksikliğidir ve bu da birçok e-işletmenin başarılı olabilmesi için kaçırılmış bir fırsat yaratmasıdır.

E-işletmelere ve web sitelerine olan kişisel bakış açım, web sitelerinde gurur duymaz ve müşterileri için yaptıkları işe tutku duymazlarsa, şansları, ürünlerinde gurur duymazlar. İyi müşteri hizmetleri sunma tutkusu da eksik olacaktır.

Hatırlamanız gereken şey, web sitenizin sizi ve işletmenizin doğrudan bir yansıması olmasıdır. Potansiyel başarı oranınızı belirlemede sitenizin görünümü en önemli faktördür. Kısacası, siteniz ilk bakışta profesyonel veya göze hitap etmiyorsa, insanların çoğu, ürünlerinizin ve / veya hizmetlerinizin benzer kötü standartlarda olduğunu varsayacaklardır.

Ölçeğin diğer ucunda, tasarımla aşırıya kaçma tuzağına düşebilir ve yüksek maliyetli gösterişli grafikleri birleştirerek işleri karmaşıklaştırırsınız. Son derece güzel görünümlü ve son derece estetik bir web sitesiyle sonuçlanabilir, ancak bununla ilgili tehlikeler sitenizin güvenilmez olduğunu ve zaman zaman yüklenmesi çok uzun sürebilir. Bir müşteri için yavaş bir yükleme sitesini ziyaret etmeye çalışmaktan daha kötü bir şey yoktur ve çoğu tarayıcı penceresini tamamen hayal kırıklığına uğratır. Eminim ki çalışabileceksin, bu sonuçta işinize mal olacak.

Bir web sitesi tasarlarken diğer önemli husus (en önemli değilse) içeriğinizdir. Sadece bağlantılar değil, tutku, görelilik ve müşteriye anlayışı olan içerik. Birisi özellikle bir şey ararken ve web sitenizi ziyaret ettiğinde, bir nedenle ziyaret ediyorlar. Sitenizde istediğiniz ürün, hizmet ve / veya bilgi olsun. Aradıkları şeyi elde edemezlerse, bir sonraki siteye geçerler ve böyle devam ederler. Ziyaretçilerinizin web sitenize bakıp etrafına bakabilmeleri için onlara bir neden sunmanız gerekir. Onlara kaliteli içerik sunmak bu hedefe ulaşacaktır.

Web sitesi tasarımı konusunda sayısız başka liste ve makale yazılmıştır. Ancak, bir web sitesi tasarlarken ya da bir şablon satın almayı düşündüğümde, kendi tasarımlarımın bir tasarımcının bakış açısıyla, bazı tuzaklarımdan derlediğini fark ettim. Basit, açık, bilgilendirici ve iyi tasarlanmış sitelerin en başarılı olduğunu unutmayın. Mevcut bir e-ticaret iseniz ve satışlarınız umduğunuz şey değilse, yukarıdakileri dikkate alın ve sitenize açık ve dürüst bir şekilde bakmanız için biraz zaman ayırın. Web sitenizi iyileştirmek için para harcamak, ürün veya hizmetlerinizi satmak için yeterince iyi olmayan bir sitenin reklamını yapmaya ve pazarlamaya çalışarak para atmaktan çok daha iyi bir yatırımdır.

Bir şablon veya özel olarak tasarlanmış bir web sitesi arıyorsanız, yukarıdakilerden haberdar olun ve seçtiğiniz tasarımcının veya şablon sağlayıcınızın sorduğu soruları, kazanılan paranızın, daha düşük bir tasarımla atıklara gitmediğinden emin olmak için hazırlayın. Yukarıdakilerden herhangi biri. Soru sormak size bir kuruşa mal olmayacak ve bunu yaparken uzun vadede size çok fazla para kazandırabilir. Web sitenizi ilk kez doğru bir şekilde almak, para ve zaman tasarrufu açısından çok önemlidir. Daha önce web siteniz hazır ve düzgün çalışıyorsa, başarılı bir e-işin ödüllerini daha hızlı elde edebileceksiniz.

Newbies’in yaptığı en büyük hata, web sitesi isimlerini Çapa Metnine yerleştirmektir. Web siteniz anahtar kelimelerinizi içermediği sürece, bu mükemmel bir bağlantı kaybıdır. Google’ın bu Çapa metinlerine çok büyük önem verdiğini ve her zaman anahtar kelimelerinizi kullanmaları gerektiğini unutmayın.

İkinci hata, her bir anahtar kelimeyi çapa metninize koymaya çalışıyor ve bunu herkese veriyor. Bu teknikte iki yanlış var. 1.) Google, metin içinde her kelimeye ağırlık atar, böylece çok sayıda dolgu kelimesi varsa (uzun cümlelerde yaygın olarak), hedef kelimelerinizi “seyreltir”.

Forrester Research ve Gartner Group tarafından yürütülen son iki ankete göre, e-ticaret siteleri, yavaş yükleme alanlarından kaynaklanan tıklamalar nedeniyle her yıl 1,1 ila $ 1,3 milyar dolarlık gelir kaybediyor. Bir sayfanın yüklenmesi çok uzun sürerse, potansiyel müşteriniz beklemez. Nihayetinde işinize mal oluyor.

Web sitenizin her sayfasının HTML’sine uygun META etiketlerini eklediğinizden emin olun. META etiketleri, arama motorlarının belirli bir siteyle alakalı anahtar kelimeleri belirleyebilmesini sağlayan HTML kodudur. Tüm web sitesi trafiğinin yaklaşık yüzde 80’i, sekiz büyük arama motorundan kaynaklanmaktadır. Ödevinizi yaptığınızdan ve sitenizi tasarlamadan önce web sayfalarınızı nasıl optimize edeceğinizi tam olarak anladığınızdan emin olmak iyi bir fikir olabilir. Bu uzun vadede size bir sürü başağrı kazandırır. META etiketleri hakkında daha fazla bilgi için “Sitenizi Oluşturma” başlıklı eğiticiyi okuyun.

Arka plan ve metin renkleri seçerken dikkatli olun. Yoğun arka planlar metni okumayı zorlaştırır ve dikkati metinden uzaklaştırır. Her zaman sitenizin her bir sayfasındaki arka plan temanızla tutarlı olun. Siteniz genelinde güzel bir şekilde organize ve tekdüze olmalıdır. Unutmayın, renkler ruh halinizi etkiler ve ziyaretçilerinizde de bir etkisi olacaktır. Sarı ve turuncu gibi parlak renkler, daha neşeli veya mutlu olmanızı sağlarken, mavi ve mor gibi renkler sakinleştirici etkiye sahiptir. Kahverengi ve siyah gibi koyu renkler iç karartıcı bir etkiye sahiptir. İyi bir kural, elde etmeye çalıştığınız etki türüne bağlı olarak renkleri kullanmak olacaktır.

Ana sayfanız özellikle ziyaretçilerinizin tam olarak ne sunduğunuzu bilmesini sağlamalıdır. Bir siteyi kaç kez ziyaret ettiniz ve ne sattıklarını tam olarak anlayamadınız mı? Potansiyel müşteriniz ürün veya hizmetinizi bulamıyorsa, kesinlikle aramaya fazla zaman harcamayacaktır. Bir sonraki siteye gidecekler ve muhtemelen asla geri dönmeyecekler. Sitenizi belirli bir amaç için ziyaret ediyorlar. Sitenizin sunduğu bir şey istiyorlar. Bilgi, ürün veya hizmet olsun.

Sitenizi kolayca gezinmek için tasarlayın. Gezinme bağlantılarınızı sayfanın üst, alt, sol veya sağ taraflarına yerleştirin. Bağlantılarınızı düzgün bir şekilde hizalamak için tabloları kullanın. Sitenizde gezinmek için grafik düğmeleri kullanmayı planlıyorsanız, sayfanıza eklediğiniz her bir grafikte sayfanızın yüklenmesinin çok daha uzun süreceğini unutmayın. Sadece birkaç navigasyon bağlantınız varsa, grafik butonlarını kullanmak iyi olacaktır. Altı bağlantıdan fazla varsa, yükleme sürenizi kısaltmak için metin bağlantılarını kullanmak akıllıca olacaktır.

Çerçeveleri kullanmanız gerekiyorsa, bunları dikkatli kullanın. Çerçeveler, doğru kullanılmadığında sitenizin profesyonelce görünmesini sağlayabilir. İçeriğinizi görüntülemek için ziyaretçilerinizin yan yana kaydırmasını yapmaktan kaçının. Bu çok rahatsız edici olabilir ve ziyaretçilerinizin çıkmasına neden olabilir. Çerçeveleri kullanmanız gerekiyorsa, ziyaretçilerinize bir seçenek sunun. Çerçeveler No Çerçeveler verse. Ana sayfanızdan, sitenizdeki herhangi bir başka sayfaya gitmek için gereken tıklama sayısını dörde indirmeye çalışın. Ziyaretçilerinizin sitenizi ana sayfanız dışındaki sayfalardan girebileceğini unutmayın. Her sayfada her zaman iyi seyir bağlantılarına sahip olun ve şirket logonuzu her sayfaya yerleştirin.

Ziyaretçilerinize vermek için kaliteli bir e-kitap tasarlayın. Göründüğü kadar zor değil. Bir web sayfası oluşturabilirseniz, bir e-kitap oluşturabilirsiniz. E-kitabınızın odak noktası web sitenize iltifat etmelidir. Sadece tutku hakkında yaz. Tutkunuz satış ise, o zaman tam bir satış eğitimi rehberi sağlamak için e-kitabınızı tasarlayarak bilgi ve deneyiminizden bazılarını paylaşabilirsiniz. Tutkunuz ev tabanlı işse, kendi ev işinize nasıl başlayacağınız konusunda bir e-kitap yazabilirsiniz. Gerçek tutkunuz hakkında yazıyorsanız, yazmak için bir şey bulmakta sorun yaşamazsınız. E-kitaplar hakkında daha fazla bilgi için, “Bir E-kitap Nasıl Oluşturulur ve Sitenize Vererek Büyük Trafik Kazandırın” başlıklı makaleyi okuyun.

Çalışma hayatımın büyük bir kısmı için internet endüstrisinde yer aldığım için, çoğunlukla müşteri tasarım araştırması için internet ve web sitelerini araştırırken, internette gezinirken, aynı zamanda ara sıra kişisel kullanım için çok zaman harcadım. En çok hayal kırıklığı yaratabildiğim tek şey, web sitesi oluşturma ve bu amaca yönelik düşüncenin eksikliğidir ve bu da birçok e-işletmenin başarılı olabilmesi için kaçırılmış bir fırsat yaratmasıdır.