Basit cevap, arama motoru gönderimine gerek duymaz   . Günümüzde arama motorlarının çoğunluğu (özellikle Google), bağlantıları izleyerek sayfaları tarar ve dizine ekler. Bu mantığı kullanarak, önceden dizine eklenmiş herhangi bir sayfanın tek bir gelen bağlantısı, sayfanızı motora tanıtacaktır. Daha sonra, bu sayfa sitenizdeki diğer sayfalara bağlanırsa, aynı zamanda dizine eklenir… vb.

Bu nedenle gelen bağlantı çok önemlidir. Aslında, geri bağlantıların alınması SEO’nun en önemli parçası olabilir. Ancak teoride, bir web sitesi sahibinin bağlantılar için “avlamak” veya “avlamak” zorunda kalmaması gerekir. Sunulan içerik ilgi çekici, yararlı ve / veya önemliyse, web kullanıcıları arasında bilgi ile bağlantı kurma konusunda doğal bir eğilim vardır. Bu, Google PageRank algoritmasının temelidir.

Tüm saygımla, sitenizi arama motorlarına göndermeniz zarar veremez. Artı, sadece büyük adamlara sunduğunuzu varsayarak sadece 5 dakikalık ek çalışma gerektirir. Ve bir kez yeterli… Sitenizi bir defadan fazla göndermeniz gerekmez. Sitenizin daha hızlı veya daha sık taranmasına yardımcı olmaz.

Sitenizi Google’a, Yahoo’ya, MSN’e ve başkalarına göndermenin ücrete tabi olmadığını belirtmek gerekir. Birçok SEO şirketi endeksli olmak için ödeme yapmanız gerektiğini iddia ediyor. Bu durum böyle değil ve bu şirketlerden uzak duracağım. Onlar para açlar ve en iyi ilginiz için bakmıyorlar.

Bir haritayı getirmeden ülke çapında bir tatile çıkmayı düşünür müsün? Harita ile bazı yerlerde yolunuzu bulmak zor. Bu macerayı tek başınıza denemediyseniz ne kadar zor olurdu? Yine de, bu tam olarak insanların çevrimiçi dünyada her gün yaptıkları şeydir. Başarıya giden bir yol haritası olmadan kendi işlerini online olarak kurmaya çalıştılar. Ardından, çevrimiçi ortamda dolaşırken aylar ya da yıllar sonra, onlar hayal kırıklığı içinde pes ve bıraktılar. İnternetin onlar için çalışmadığını söyleyerek yürürler. Çalışmamanın nedeni, bir harita almadıkları ve takip etmemeleriydi!

Çevrimiçi karışıklıkta kaybolmak zorunda değilsiniz. Aşağıda, kursunuzun haritasını çıkarmanıza ve doğru yönde başlamanıza yardımcı olacak on adımı vereceğim. Hayal gücünün herhangi bir kısmı tarafından bilmeniz gereken her şey değildir, ama üzerine inşa etmek için temel bir temel sağlayacaktır.

İnternet pazarlama karlarına yeni başlayan haritanızı düşünün.

1. Hedef pazar seçin

Bir işletmenin başlangıcında yaptığı en büyük hata, bir ürün seçip satın almak isteyen kullanıcıları bulmaya çalışmasıdır. Yolculuğunuzdan başlamış olduğunuz yön bu ise, o zaman hedefinizden ters yöne gidiyorsunuz. Bilge işletmeler farklı bir kavramdan çalışır. Önce bir pazar seçerler ve sonra insanların aradığı bir ürünü seçerler. Başka bir deyişle, ürünlerini satmak için potansiyel müşteriler bulmaya çalışmak yerine, hedeflenen potansiyel müşterileri bulup, ne almak istediklerini soruyorlar.

Potansiyelinizi nereden alacağınızı tam olarak bilene kadar bir iş kurmayı bile düşünmeyin. Önce müşterileri hedefleyin. Daha sonra, bu bireyler için bir ürün bulabilirsin. Genel bir kitlenin sitenizde günde 1000 isabet almayı mı tercih edersiniz VEYA 10, ürünlerinizi almak için çaresiz ve herhangi bir fiyat ödemeye istekli olan bir günde bir insanı vurur mu? Akıllı olursanız, satın almaya hazır insanları seçeceksiniz!

2. Bir Ürün Geliştirin

Ardından, bu pazar için bir ürün veya hizmet geliştirmeniz gerekiyor. Bu aşamaya geldiğinizde, sadece ortaklık programlarının çoğunluğuna atlamayın. Bir ürünü çevrimiçi satmanın üç ana yolu vardır:

a. Kendi özel ürününü yarattın.

Bu sahip olduğunuz en iyi fırsat. Kendi ürününü geliştirirseniz, fiyatını seçebilir, başkalarına baskı haklarını satabilir, bir ortaklık programı kurabilir, vb. Bunu yapamayacağınızı söyleme. On binlerce yenilikçi girişimci, kariyerlerine başlamak için kendi bilgi ürünlerini kullandılar. Yapabilirsin.

Hayatınız boyunca, bir How-To ürününde paylaşabileceğinizi öğrendiğiniz bir şey olduğundan emindim. Belki de bir How-To ürünü için doğru bilgiye sahip olan birisini tanıyorsunuz ve her ikisini de haklarını paylaşıyorsanız bir ürün oluşturmanıza yardımcı olabilecek teklifleri sunabilirsiniz. Sadece bu fırsatı atlayıp, yapamayacağını söyleme.

b. Bir ürünün haklarını veya çevrimdışı bir ürün için JV’yi satın alırsınız.

Başarılı ürünler için hakları 500 – 20.000 $ arasında satın alabilirsiniz. Birisi hedeflediğiniz pazarın ilgilendiğini bildiğiniz bir ürün oluşturduysa, onlara haklar için büyük bir ön ödeme ücreti verin. Bu sayede kendi ürününüze sahip olabilirsiniz ve hiçbir zaman telif haklarında bir kuruş ödemek zorunda kalmazsınız. Ayrıca, hedef kitle pazarında okuduğunuz dergileri inceleyebilir ve kullanıcıların sattığı ürünleri arayabilirsiniz. Ardından, onlara bir çağrı verin ve belirli bir yüzde kar veya bir ön ücret karşılığında ürünlerine özel İnternet haklarını isteyin.

c. Bir ortaklık programına katılıyorsunuz.

Eğer online yeni başlıyorsanız, bu iyi bir seçim olabilir. Bununla birlikte, kendi ürününüzün yaratılmasının ya da bir kişinin sahip olduğu hakların elde edilmesinin çok büyük bir kâr potansiyeli sunmamasına dikkat etmelisiniz. Bir ortaklık programı seçerken, hedeflediğiniz pazarın olamayacağı bir şey olduğundan emin olun. Kesinlikle buna sahip olmalılar. Ayrıca, her bir satıştan elde ettiğiniz karlara özellikle dikkat edin.

Yalnızca 10 $ ‘lık kitap satışında% 5 komisyon ödemeniz gerekiyorsa, yalnızca müşteri başına 50 sent kazanacaksınız. İki bin müşteriyi sadece 1000 dolarlık karına mal olur. Bu şekilde para kazanamazsın! Daha yüksek fiyatlı ürünler ve daha yüksek komisyonlara bakın … özellikle% 25 veya daha yüksek bir aralıkta komisyonlar.

3. Bir USP oluşturun

Ürün veya hizmetiniz için Benzersiz Satış Pozisyonu oluşturun. Çok fazla şirket sadece çevrimiçi şirketler olmaya çalışıyor. Bir sonraki adam gibi olamaz ve küresel bir ekonomide kâr elde etmeyi beklemezsiniz. Sipariş vermek için sıradaki bir kişinin web sitesine gitmek müşterileriniz için çok kolay.

Ürününüze veya teklifinize bir Benzersizlik oluşturmanız gerekir. Başka kimsenin yapamayacağı şeyi ne sunabilirsin? Daha iyi garantiler, daha iyi müşteri hizmetleri, daha fazla teknik destek, daha hızlı gönderim veya daha düşük fiyatlar sunabilir misiniz? Sizi tüm çevrimiçi rakiplerinizden ayıracak bir şey düşünün ve ne olduğunu tam olarak anlatın.

4. Bir Alan Adı ve Barındırma Hizmeti seçin

Bir sonraki adım şirketinizi, USP’nizi ve teklifinizi açıklayan bir alan adı seçmektir. İşletmenizi mümkün olduğunca kısa ve açıklayıcı olmaya çalışın. Ürününüzün tire veya yazım hatalarını kullanmayın. Bunların ikisi de, eğer yazarlarsa, alan adınızın bir kısmını dışarıda bırakabilirler. Bir başkası, elde etmek için çalıştığınız ücretsiz trafiği elde edecektir.

Barındırma için, bizzat kendileri, sektörde en hızlı müşteri hizmeti ve teknik desteği bulundukları için Virtualis’i kullanmayı tercih ediyorum. Onları test et. Her saat 24 saat içinde size cevap verecekler. Şimdiye kadar sahip olduğum başka bir şirket bile yaklaşmadı!

5. Müşteri Dostu Bir Site Geliştirin

Süreçteki bir sonraki adım, web sitenizi geliştirmek ve dünyayı görmeye hazırlamaktır. Tam zamanlı bir İnternet işine sahip olmayı planlıyorsanız, herhangi bir yazılım mağazasında kolayca bulunabilecek düzinelerce programdan birini kullanarak siteyi kendiniz nasıl tasarlayacağınızı öğrenmenizi öneririz.

Eğer işinizi sadece siteniz büyüdükçe sadece kurgu üzerinde yapabiliyorsanız çok para kazanacaksınız. Ana işiniz çevrimdışıysa ve sadece ikincil bir gelir ekliyorsanız, bir profesyonelinizin sitenizi sizin için yapmasını düşünebilirsiniz.

Sitenizi tasarlarken, her zaman müşteriyi göz önünde bulundurun. Çevrimiçi kredi kartı siparişleri için sipariş formları sağlayın. Tüm bağlantıların anlaşılması kolay. Sitenizi basit tutmaya çalışın. Bir müşteri gibi düşünün, işletme sahibi değil.

Müşterileriniz, işletmenizle neredeyse ilgilendikleri kadar değil. Sitenizin ve USP’nin avantajlarını sitenin en üstüne koyduğunuzdan emin olun. Web sörfçülerinin yarısından fazlası asla bilgi dolu ilk ekranı geçmez. Yani onlara ihtiyaç duydukları bilgileri olabildiğince çabuk vermelisiniz. Her tür iş için kurallar Fayda, Fayda ve daha Faydaları.

6. bir Freebie teklif

Sitenizde trafik ve satış geliştirmenin en önemli anahtarlarından biri, her zaman bir çizim faktörü olarak bir çeşit freebie sunmaktır. Örneğin, düzinelerce ücretsiz rapor, hava durumu raporu, haberler ve daha fazlasını sunuyoruz. Son 8 ay boyunca en büyük çizim faktörüm, bu bültene abone olan kişilere sitemizde sunduğumuz iki ücretsiz e-kitap olmuştur.

Ne tür bir işte olursanız olun, bir freebie ile gelmeniz gerekir. Ücretsiz bir rapor oluşturun ve verin. Sitenizde bir mesaj panosu veya başka bir CGI programı ekleyin. Yazılımınızın ücretsiz bir tanıtımını yapın. Ziyaretçilere çekmek için sitenizde ücretsiz olarak verebileceğiniz bir şey oluşturun.

7. Kendi Opt-In Listenizi başlatın

Bildiğim her tam zamanlı İnternet pazarlamacısı, kendi türünde bir e-posta listesi geliştirdi. Çoğu için, e-posta ile gönderdikleri haftalık bir haber bülteni. Diğerleri için Günün İpucu olabilir. Diğer kişiler, önemli güncellemeleri gönderdikleri bir listeye sahip olabilir.

Ne yapmayı seçerseniz seçin, sadık e-posta abonelerinin bir listesini oluşturmaya odaklanırsanız, oranlar yanınızda olacaktır. Müşterileriniz sitenizi ilk kez ziyaret ettiklerinde çok nadiren satın alırlar. Birçoğu listenizde olacak, birkaç hafta veya ay boyunca takılacak ve sonra sizden satın alacaklar. Paralarını seninle harcamaya istekli olmadan önce seni tanımak zorundalar.

En etkili potansiyel müşterilerin çevrimdışı reklamcılıktan geldiğini tespit ettim. Örneğin, işletmeniz için popüler hedefli bir dergide reklam satın alabilirsiniz. Kart destelerinden birinde kartpostal da satın alabilirsiniz. Bir ortak çalışmaya başlayın ve diğer 10 kişiyle reklamınızı yapın ve kendi reklamlarınızı ücretsiz olarak yayınlayın. Sitenize gelen çevrimdışı potansiyel müşteriler, çoğu zaman çevrimiçi reklamcılık yöntemlerinden çok daha yüksek bir alıcı yüzdesi içeriyor.
Kısa 10 adım taslağımızı bir kez bir araya getirdiğinizde, kendi İnternet başarı öykünüzü oluşturmaya yönelik temel bir haritanız olacak. Harita olmadan bir yolculuğa çıkmayı düşünmezsin. Bu yüzden bir harita olmadan internette tek başına gitmeye çalışmayın.
Terry Dean’in Yepyeni Fr-e-Kitabı, “10 Gecelik Web Sitesine Karları Artırmanın Hızlı ve Kolay Yolları!”Daha Fazla Zaman Test Edildi Kanıtlanmış İnternet Pazarlama Sırları, Ödemeli Ürünlerin% 99’undan Daha Fazlası … Size Adım Adım Gösterme Trafiğinizi Artırma, Giderlerinizi Düşürme ve Çatıdan Karınızı Artırma