Sayfa yapısı ve düzenini değerlendirirken  , gerekli pazarlama mesajlarını entegre etmenize izin verirken, arama sıranızı geliştiren SEO dostu bir şekilde (ALT etiketlerinin ötesinde) görüntüleri kullanmak için ince ve  stratejik bir yol vardır . Şaşkın? Bir örneğe bakalım:

Bir seyahat sitesi işlettiğinizi ve “Las Vegas hotel” terimi için verilen bir sayfayı optimize etmek istediğinizi varsayalım. Ayrıca “Şimdi rezervasyon yap ve% 20 tasarruf et” gibi cazip bir pazarlama mesajını da dahil etmek istediğinizi varsayalım. Yukarıda belirtilen slogan, açıklayıcı bir metne sahip değildir, ancak ikna edici özelliklere sahiptir. Bu söylenecek olursa, bir resim etiketinde ve bir başlık etiketindeki anahtar ifadeyi (yani Las Vegas oteli) yerleştirmek isteyebilirsiniz. Bu, istenen terime önem verir, ancak yine de anahtar kelime tutarlılığından ödün vermeden bir pazarlama fırsatı sunar.

Başka bir deyişle, resimler, gerekli anahtar kelimeler ve kelime öbekleri olmayan pazarlama mesajları eklemek için harika bir yerdir. Bu teknikten yararlanarak betimleyici metnin endekslendiğinden ve daha az pazarlama jargonunun göz ardı edilmesine yardımcı olur. Anahtar kelime açısından zengin içerik ve cazip mesajlaşma kombinasyonu, stratejik denklemin her iki tarafını da tatmin edecektir.